Somos Raquel Portela Malvar e Ana Rial Villanueva alumnasde 3º curso do
grao de Educación Infantil e vamos elaborar este blog na materia: Aprendizaxe
das Ciencias Sociais.
PORQUE ELEXIMOS ESTE BEN PATRIMONIAL?
Imos traballar o ben patrimonial referido ós cons da Illa de Arousa, na escola
“ Sonrisas y Lagrimas” coa finalidade de que os cativos e cativas coñezan o
seu patrimonio próximo.
QUE METODOLOXÍA IMOS SEGUIR?
A metodoloxía refírese á forma de ensinar na aula, de forma periódica
e sistemática. É importante que a metodoloxía se
e sistemática. É importante que a metodoloxía se
axuste á forma de aprender de cada neno/a e cubra as súas necesidades.
Traballaremos coa observación, experimentación e manipulación de
forma activa, a través dos diferentes actividades, para aproveitar todas
as posibilidades que nos aporta a zona, e así sacar maior proveito
As actividades plantexadas serían semi-dirixidas xa que para a maioría delas daríamos unhas pautas que cumprir, aínda que despois os nenos/as poderían realizalas libremente e desenvolver a súa creatividade.
Nesta unidade didáctica empregaremos a seguinte metodoloxía:
Nesta unidade didáctica empregaremos a seguinte metodoloxía:
1.Perspectiva Globalizadora, creando situacións de ensinanza- aprendizaxe.
2.Aprendizaxes significativos que permitan ao alumnado establecer relacións
entre o que sabe e o que vai aprender.
3.Activa, que o alumnado mostre interese.
4.Xogo como motor de desenvolvemento.
5.Relaciones fluidas e continuas coa familia para que compartan a labor
educativa.
6.Ten que ser vivencial.
7.Fomentarase ao alumnado a formación en valores e o respecto ás normas.
A QUEN VAI DESTINADA?
Esta unidade didáctica sobre o ben patrimonial da Ruta dos Cons da Illa de Arousa
vai destinada aos nenos e nenas de 2º Ciclo de Educación Infantil, máis concretamente
ao alumnado de 5-6 anos.
vai destinada aos nenos e nenas de 2º Ciclo de Educación Infantil, máis concretamente
ao alumnado de 5-6 anos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.